3 augusti 2007

En något större skara

Nej, jag kan inte. Ellis har fått en uppmaning på sin blogg att länka till fyra favoritbloggar. Dessa fyra ska i sin tur uppge sina fyra favoriter.

Det går inte. Jag skriver en lista rätt av. Jag varken kan eller vill välja eftersom jag i så fall väljer bort så många. Det känns inte rätt.



Kan väl avslöja att jag har en superfavoritblogg som jag klickar in på ofta.

Överst på listan ligger Slottsträdgårdsmästaren .

Sen kommer min övriga dos av lästa bloggar. Det är ingen sortering utan listan innehåller de jag brukar titta in till dagligen. Jag begriper mig inte på det där med RSS så jag klickar mig handgripligen fram och kollar om det möjligen finns något färskt inlägg.
Eva
Panter
Bloggblad
Ellis
Mamselamsen . Synd nog upphör hennes blogg nu.
Anne-Marie Körling
Frukostflingan
Pallas Athena
Annika
Favoritrecept
Linda-Lotta
Elisabet
Lantluft
Ida i Norge
Ronja
It-mamman
Julie
Åsas trädgårdsblogg
Salt
Spirande tankar
Fundera grönt
Parkettodlaren
Klurigt, lurigt och roligt i skolan
Ögonblick

Jag känner på mig att jag glömt någon.

Den som så önskar kan ju skriva vilka bloggar som är era favoriter. Jag vet åtminstone två personer här i uppräkningenn som hukar inför listor. Känn absolut inget tvång!!
Och det är ju inte meningen att detta skall bli något slags länktåg.
Se det som en liten del av mitt virtuella bibliotek.

Vad har ni i era hyllor? Lite nyfiken är jag allt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Semester om en halvtimma och favvo hos Lilla B...känns som en riktigt bra dag då...
Jag kommer att göra samma sak som du...skriva de bloggar som jag har på Netvibes där jag ser när bloggar uppdateras. Det får bli senare i em...eller i morgon....eller någon annan dag.

Anonym sa...

Alltså menade att jag gör en ungefär lika lång lista som du....känner mig som en rebell och anarkist genom att förstöra den där 4-blogglistan man skulle göra. Trevlig helg.

Lilla B sa...

Nu förvånar du mig, slottsträdgårdsmästaren. Trodde aldrig att du skulle göra en lista. Ska bli kul att se vad du läser. Det är ju lite av att glo i någons bokhylla. Inte så fint och väluppfostrat kanske. Men kul!
Skriv en lista - leve rebellen!
Och ha en trevlig semester.