31 maj 2007

Oblyg annonsering


Jag fyller år idag.

18 kommentarer:

Lena sa...

Vilken tur att jag smygbloggade då!

JÄTTESTORT grattis, hoppas att vädret är med dig också. Annars blir det kanske tårta i växthuset.

Anonym sa...

Ja då får man väl säga grattis på födelsedagen då :)

Linda sa...

Grattis!
Hoppas du får en riktigt härlig dag och att du får en lika vacker bukett som den på bilden :)

l*eva sa...

*Ja må hon Leva,Ja må hon Leva uti 100:e år...
Grattis säger jag med!

Må all kirskål och allt annat otyg...vissna ner idag!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!!

Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

Och en stor kram till dig, en av de absolut trevligaste, varmaste jag vet!

Anonym sa...

Först ett stort GRATTIS!
Är första gången är på din blogg o kikar och kom hit via Lantlufts sida...Jag har snabbläst och kikat på dina bilder och måste säga att jag fick mer inspiration än från en nytryckt trädgårdstidning...
Jag "är också med växthus" ett på 10 kvm...och känner helt plötsligt att det fattas 5 på mitt...Jag har stenplattor i mitt och odlar i stora kärl...borde nog ha odlingsbäddar jag med...
Är det ok att jag lägger till din blogg på min sida...
Kram från Malin...
ps: ska fortsätta läsa på din blogg nu..ds

Dubbelörn sa...

Ett stort GRATTIS!!!

Varma kramar

Anonym sa...

JÄTTEGRATTIS1
Tårta och lite blåbärslikör vid blå bordet anbefalles.
GJ

Frukostflingan sa...

Instämmer i grattiskören!

Annika sa...

GRATTIS till DIG LILLAB!!!
Hoppas solen skiner ner på dig, och att du får en fin dag!

FO - 2 sa...

Grattis! (:
Ha en fortsatt underbar dag! (:
En vakker bukett. (:

Anonym sa...

Grattis grattis!

Anonym sa...

Stort gattis!

Villa Nian sa...

Måste stämma in i kören GRATTIS!

Anonym sa...

Vi stämmer in i hyllningskören.
Grattis! Lilla B

Bloggblad sa...

Hör hur jag sjunger min egenkomponerade visa:
Hipp hurra för dig idag
på din födelseda'
ett år äldre än igår
tänk så fort tiden går...

Susanne sa...

Hipp hipp Hurra! :-)Hittade din blogg på en annan blogg :-) Härliga bilder.

Lily of the valley sa...

Jag önskar dig en solig och underbar dag!
Grattis!
Kram
Lily