11 maj 2007

Pausbild


Stannade till idag vid sjön. En magisk vårmorgon.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert.... morgonljus och kvällsljus - i kväll var det promenad kring tjärnen med granne och stavar, bra för axlar sägs det. Vackert var det och och rengtunga blad i skogen och allt var så mycket grönare än vanligt och koltrasten sjöng....och fredag - underbart.

Anonym sa...

Hej, hittade hit via din kommentar på min blogg! Och jag blev jätteintresserad av din blogg! Är en amatör på att försöka driva upp tomater, paprika och annat kul! Har inget växthus men en väldigt bra solsida framåt sommaren :-).Och i mitt gästrum just nu gror det plantor! Jag länkar dig på min blogg om det är ok!

Ser fram mot att läsa mer :-)

Lilla B sa...

lotta: Just det tidiga eller sena ljuset har ett stråk av magi över sig. Visst är det gott att naturen skiftar i ljusgrönt, att fåglarna sjunger.
Ha en trevlig helg!
Men Lotta! Jag har svårt att se din sida - dt tar miljoners tid innan den laddat klart.

Lilla B sa...

tina: Hjärtligt välkommen hit! Här vankas det tips och idéer. En del bra men jag skriver också om det som går i stöpet.
Visst får du länka hit - det går jättebra!
Och mycket välkommen hit ska du vara!

Lily of the valley sa...

Verkligen magiskt och mycket vackert!
Kram
Lily

FO - 2 sa...

Ja. Dette var magisk. (:
Til ren nytelse. (:

Annika sa...

Tack! (igen).
Nu kan "Sjön" få bli ett litet inslag i din v-husblogg tycker jag :-)
Tycker att den är så magisk...

Anonym sa...

Vilken vacker bild!!!!!!Mer ord känns överflödiga/åsa

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Jag älskar bilderna på din sjö! :-)

JULIEK sa...

Det er ju så utrolig vackert der : )

Linda sa...

Den är verkligen magisk...

Lilla B sa...

lily of the valley, ida, annika, åsa, karin, julie och lindalotta: Visste inte att den var så uppskattad. Jag får ta det till mig och stanna, fotografera och publicera fram till semestern.

Anonym sa...

Vilken fantastisk bild. Här kan jag stanna en stund och ta en paus

Lilla B sa...

christina w: Glad att du tycker om bilden. Där kan man gott stanna en stund.